nk kongsi ngn korang ngn movie yg aku n masyam tgk minggu lps....kali nih kiteorng tgk KILLERS...mule2 cm nk tgk LAGENDA BUDAK SETAN, sbb rmi noh yg sebut2 psl cite tuh, tp memandangkn instinct aku lbh kpd KILLERS, sbb sblom nih de tgk iklan cite nih, cm best aku tgk....so aku pn decide nk tgk cite KILLERS....

poster KILLERS

cite nih dibintangi oleh Katherine Heighl (Jennifer Kornfeldt) dan Ashton Kutcher (Spencer Aimes), diarahkn oleh Rubert Luketic (krg knl ke??xpe lah)....ringkasan psl cite nih sket, klu nk sume, krg tgk sendirik lh eh :P

RINGKASAN:

Masa sedang bercuti dengan ibu bapanya, Jennifer Kornfeldt (Katherine Heigl) terjumpe Spencer Aimes (Ashton Kutcher), seorang lelaki bujang yg encem n mantap ah body ashton kutcher skng. lama-lama diorng jatuh cinta dan trus kahwin. Jen memikirkan dia telah menemui manusia sempurna tetapi dia tidak tahu Spencer sebenarnya berfungsi untuk CIA dan sering membelanjakan hari-harinya mengejar dan membunuh penjenayah-penjenayah . Nyawa diorng dlm bahaya apabila mereka menemui yang sesetengah pihak sebenarnya diikat kontrak untuk membunuh diorng nih. ap jd ngn psgn nih, krg kene check it out sendirik k....

Kesimpulan yg aku bole wt utk cite nih, bole thn lh.....klu nk bndingkn ngn cite Date Night, Date Night lg besh......tp dlm cite nih diorng mempertaruhkan pelakon2 yg terkenal sbgi slh 1 cara utk tarik penonton aku rse....last but not least, cite nih xmengecewakan n ok utk ditgk....aku bg 3.5/5 BINTANG...:)

Date night-best n sgt klako

p/s : boring lh weh rinih....huhu



This entry was posted on 12:10 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails